ПОЛОЖЕННЯ ЗМАГАНЬ ФЛАЗО 2012

 

"Затверджую"

Начальник управління у справах

молоді та спорту облдержадміністрації

______________________     В.Й. Ерфан

"Затверджую" м

Президент федерації

легкої атлетики області

___________А.І. Коломоєць

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ОСНОВНІ ОБЛАСНІ ЗМАГАННЯ
З ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ НА 2012  рік

1. Положення про основні обласні змагання 2012 р. з легкої атлетики
(далі– Положення ) складено на підставі:

*-Статутів та Регламентів Федерації легкої атлетики України (далі-ФЛАУ),                      федерації легкої атлетики Закарпатської області (далі-ФЛАЗО);

* -Правил змагань з легкої атлетики, затверджених конгресом ІААФ 2011 р.

2. Змагання за Положенням спрямовані на вирішення наступних завдань
*- подальший розвиток легкої атлетики в Закарпатській області і залучення                                                            населення, в першу чергу учнівської молоді, до регулярних занять легкою атлетикою;
*- підвищення якості та ефективності роботи районних та міських осередків федерації, підведення підсумків їх діяльності з підготовки спортивного резерву, оцінка роботи спортивних організацій, спортивних шкіл з розвитку легкої атлетики;

*- виявлення та відбір кращих спортсменів до складу збірних команд Закарпатської області для участі у  чемпіонатах України;

*- посилення пропаганди легкої атлетики, як важливого засобу виховання та    залучення глядачів на змагання.

3. Керівництво проведенням змагань.

*- Контроль за проведенням змагань та виконанням відповідних бюджетних призначень здійснює управління у справах молоді та спорту ОДА;

*- управління у справах молоді та спорту ОДА на підставі угоди від 10.11.2008 делегує повноваження ФЛАЗО на організацію і проведення змагань, та разом з ФЛАЗО, здійснює загальне керівництво;
*- ФЛАЗО призначає керівні органи змагань, здійснює допуск учасників, проводить змагання у відповідності до вимог ІААФ.

*- безпосереднє проведення змагань здійснюють органи виконавої влади в галузі фізичної культури і спорту міст та районів області, спільно з місцевими федераціями, на території яких проводяться змагання. Вищезазначені організації виконують підготовчу роботу з організації та проведення змагань, прийому та розміщення учасників, ведуть розрахунки витрат, пов’язаних з проведенням змагань, забезпечують поточні потреби учасників та офіційних осіб змагань.

Безпосередній контроль, відповідальність за підготовку та проведення змагань, за дотримання Правил ІААФ на змаганнях, а також за звітність покладається на Технічного  делегата та Керівника змагань, призначених на кожне змагання Виконкомом ФЛАЗО та наказом управління у справах молоді та спорту ОДА.

4. Місця проведення змагань.

*- Місця і термін проведення змагань визначаються щорічно Єдиним календарним планом обласних спортивно-масових заходів.

*- день приїзду на змагання входить до терміну проведення змагань.

 

 

 

 

5. Учасники змагань.

*- до участі у змаганнях допускаються громадяни України, які заявлені від міст та районів, спортивних клубів, спортивних шкіл усіх типів, відомств, ФСТ.

*- команди-учасниці конкретного змагання визначаються відповідними регламентами (Положеннями).

*- у змаганнях з особистої першості , згідно з Конституцією ІААФ, можуть брати участь іноземні спортсмени на загальних умовах.

*- загальний чисельний склад команд не обмежується, якщо це не обумовлено окремо.

*- згідно кваліфікаційних норм та Правил ІААФ, спортсмени юніорського віку не допускаються до участі у змаганнях серед дорослих спортсменів з марафонського бігу та спортивної ходьби на 50 км. Спортсмени юнацького віку не допускаються до участі у змаганнях серед дорослих спортсменів у видах метань (за виключенням дівчат), багатоборств, бігу на 10 000 м, спортивній ходьбі на 20 000м.

*- відповідальність за стан здоров’я учасників змагань несуть медичні установи за місцем проживання, які дали дозвіл спортсменам для участі у змаганнях, а також організації, які направляють команди чи окремих спортсменів на змагання.

- Вікові категорії учасників змагань :
КАДЕТИ                                 U14 (до 14 років),U16
(юнаки та дівчата молодшого віку та підлітки)
ЮНАКИ та ДІВЧАТА          U18

ЮНІОРИ та ЮНІОРКИ        U20

МОЛОДЬ                                U23

ДОРОСЛІ                                S

Розмітка бар’єрів, вага снарядів та відстань для відштовхування у дівчат та юнаків молодшого віку та підлітків :

Юнаки молодші:110м з/б (84,0-8,80-13,72)  60м з/б (84,0-8,80-13,72) 400м з/б (0,76-45,0-35,0)

Дівчата молодші:100м з/б (76,2-8,25-13,0)   60м з/б (76,2-8,25-13,0)   400м з/б (76,2-45,0-35,0)

Рекомендована висота перешкод для «стіпль-чезу» у юнаків :  84см.

Підлітки (юнаки та дівчата) : 60м з/б (0,76-7,50-12,50) 300м з/б (76,2-45,0-35,0)

Відстань від ями до бруска для відштовхування: потрійний 8-9м, довжина 1-3м ( від      рівня підготовки учасників).

У дівчат старшого віку відстань від ями до бруска для відштовхування у потрійному      стрибку 10 – 11м.

ДИСК

ДИСК

СПИС

СПИС

ЯДРО

ЯДРО

Дівчата
підлітки
1,000 кг

Юнаки
підлітки
1,000 кг

Дівчата Підлітки
500 г

Юнаки
Підлітки   600 г

Дівчата
Підлітки 3,000кг

 

Юнаки
Підлітки
3,000кг

Дівчата молодші
1,000 кг

Юнаки молодші
1,000 кг

Дівчата молодші
500 г

Юнаки молодші

600 г

Дівчата молодші

3,000кг

Юнаки молодші-

4,000кг

Дівчата
1,000 кг

Юнаки
1,500 кг

Дівчата
500 г

Юнаки        700 г

Дівчата   3,000кг

Юнаки      5,000кг

Юніорки
1,000 кг

Юніори
1,750 кг

Юніорки
600 г

Юніори       800 г

Юніорки 4,000кг

Юніори   - 6,000кг

Дорослі
1,000 кг

Дорослі
2,000 кг

Дорослі

600 г 

Дорослі      800 г

Дорослі  4,000кг

Дорослі   - 7,260кг

 

 

6. Визначення особистої і командної першості.

*- змагання проводяться як особисті, командні або особисто-командні, згідно з

Положенням.

На кожну дисципліну програми можна заявляти необмежену кількість учасників
(з естафетного бігу бере участь ОДНА команда з одного регіону), кожний учасник                             має  право брати участь у необмеженій кількості дисциплін програми (якщо інше не   визначено у окремих положеннях). У випадку, коли учасник бере участь у декількох   дисциплінах програми, до командного заліку враховується лише один його кращий результат.
У випадку, коли учасник бере участь у декількох дисциплінах програми, включаючи естафетних біг, до командного заліку враховується один його кращий результат та один кращий результат у естафетному бігу (у цьому випадку очки нараховуються  до особистого заліку  відповідних команд), окремий учасник естафетної команди отримує ¼ частину очок.

*- особиста першість у кожній дисципліні програми визначається у відповідності до         Правил ІААФ. Командна першість визначається  загальною сумою очок залікових результатів за кожним окремим Положенням про змагання за таблицями нарахування очок  до командного заліку при проведенні чемпіонатів  та кубків Закарпатської області.

*- у естафетному бігу команда отримує очки відповідно зайнятого місця (додатково до  визначеної кількості заліків).

 

Таблиця нарахування очок до командного заліку  при проведенні чемпіонатів та кубків Закарпатської області

 

Зайняті

міста

Чемпіонати області, дорослі

Чемпіонати області  молодь та юніори

Чемпіонати області,

юнаки

Кубки області,
дорослі-юнаки

1

100

50

25

50                 20

2

80

40

20

40                 15

3

70

35

18

35                 10

4

60

25

13

30                   9

5

50

20

10

25                   8

6

40

18

9

20                   7

7

30

15

8

15                   6

8

25

13

7

10                   5

9

20

10

5

8                     4

10

15

8

4

5                     3

11

10

5

3

3                     2

12

5

3

2

2                     1

 

Таблиця нарахування заохочувальних очок до командного заліку при проведенні чемпіонатів та кубків Закарпатської області

 

 

За встановлення

рекорду області

За перевиконання

МСУ

За перевиконання
КМСУ

За перевиконання

I розряду

Дорослі, молодь

100

20

 

 

Юніори

80

25

20

10

Юнаки

50

35

25

15

 

-         *заохочувальні очки нараховуються незалежно від кола змагань.

-         *Заохочувальні очки за встановлення рекорду та заохочувальні очки за перевищення розрядних нормативів нараховуються окремо. 

-         *Якщо на одних змаганнях  спортсмен декілька разів перевищив рекорд, очки нараховуються за кожний рекорд.

-   *Якщо на одних змаганнях  спортсмен декілька разів перевищив розрядний               
норматив, очки нараховуються  один оаз, за кращий розрядний норматив.

-     *на чемпіонатах та кубках області очки нараховуються при умові виконання
(окрім естафетного бігу):
юнаки та дівчата                 – I юнацького розряду,
юнаки та дівчата молодші –
II юнацького розряду.

- *у зв’язку з відсутністю нормативів МСУ для юнаків та юніорів у бар’єрному                 бігу та метаннях, при нарахуванні додаткових очок, дозволяється використовувати нормативи МСУ для дорослих спортсменів.

- *на комплексних обласних спортивних змаганнях діє окреме Положення.

- *протести розглядаються відповідно до Правил ІААФ.

-  *офіційний представник команди має право опротестувати результати командної першості впродовж 30 хвилин з моменту вручення йому особистих рахунків кожної команди. По закінченню зазначеного терміну результати змагань визнаються остаточно офіційними, а змагання такими, що завершилися.

 

7.Нагородження
*
Команди, які посіли 1-е,2-е,3-е місця нагороджуються дипломами управління або ФЛАЗО та кубком.
*Учасники, які посіли 1-е,2-е.3-е місця у кожній дисципліні на чемпіонатах області нагороджуються дипломами та медалями.

 

8. Фінансові умови участі у змаганнях.

Витрати щодо матеріального забезпечення спортивних заходів несуть :
*- З підготовки та проведення змагань, передбачених у Календарі, в тому числі  витрати з  експлуатаційних  послуг обладнання та місць проведення змагань, харчуванню суддів, нагородженню переможців та призерів грамотами та медалями,  кубками, відрядження представників управління та федерації, виготовлення афіші, придбання канцтоварів – обласне управління у справах молоді та спорту, в межах відповідного бюджетного забезпечення, за окремими кошторисами.
*- З відрядження учасників, тренерів і представників команд на змагання (проїзд до місця змагань і місця проживання, добові в дорозі і харчування в дні змагань), а також розміщення в готелях учасників – структурні підрозділи з фізичної культури і спорту міст та районів, спортклуби, ДЮСШ, що направляють команди чи окремих спортсменів на змагання.

*-забезпечення суддівства змагань (підготовка, відбір, призначення суддів відповідних кваліфікаційних категорій, керівника змагань, призначення Технічного делегату ФЛАЗО, ), програмного забезпечення обробки результатів змагань, випуску підсумкової інформації про змагання, розміщення інформації про змагання на сайті ФЛАЗО, надання інформації статистам ФЛАУ, – федерація легкої атлетики Закарпатської області.

 

9.Організаційні комітети з організації та проведення змагань.  

*- оргкомітет з організації та проведення змагань створюється за місцем проведення  змагань, щонайменше за 2 тижні  до початку змагань.

*- Оргкомітет розробляє «Керівництво для команд», узгоджує його з ФЛАЗО

( Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . або anatoliy.kolomoyets@gmail.com ).

За 7 днів до початку змагання Командне керівництво розміщується на сайті           ФЛАЗО  www.flauz.uz.ua . 

Розклад та регламент змагань є складовою частиною «Керівництва для команд»,

Розробляється технічним делегатом ФЛАЗО за узгодженням з оргкомітетом    змагань.

10. Термін та умови подання заявок.

*- За 5 днів до початку змагань команди учасниці надсилають на електронну адресу ФЛАЗО ( Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . , anatoliy.kolomoyets@gmail.com ) та електронну адресу оргкомітету  попередню заявку, згідно нижчезазначеного зразку. Фінішна заявка подається в мандатну комісію день приїзду за 1 годину до початку змагань.

*- Представники команд надають до мандатної комісії оригінал заявки та ксерокопії паспортів (свідоцтв про народження).
Дозаявки, перезаявки, додаткові заявки на інші дисципліни закінчуються за
30 хвилин до початку першої спортивної дисципліни змагання.

*- Технічна нарада представників проводиться за 30 хвилин до початку змагань.

*- Організації, які не надіслали попередню або фінішну заявку до змагань
НЕ  ДОПУСКАЮТЬСЯ. Допуск такої команди дозволяється лише за умови надання офіційних листів від керівника спорторганізації, що направляє нзмагання.

11. Заявочний  лист (заявка)

Логотип спортивної організації

Назва, дата, місце проведення  змагання

Команда:  область ( регіон), ФСТ, ДЮСШ,СДЮШОР,УФК, УОР, ШВСМ

 

Старт.

номер

учасника

Прізвище, ім’я

спортсмена

Дата

народження

Вид програ­ми

Кращий результ.

2012р.

 

Розряд

ФСТ

 

ДЮСШ

СДЮШОР

 

УОР,

УФК

ШВСМ

Прізвищ.

ініціали тренера

Віза лікаря

 

1

2009

Борзенко Тарас

08.12.89

60м

6.96

кмс

У

ДЮСШ 

РВУФК

-

Крук О.І.

2

1076

Шевчук Андрій

29.01.86

Потрійний

16.26

Мс

Д

СДЮШОР

-

швсм

Сич І.І.

Представник команди

Тренери .................................................................................................................................................................................

(прізвище, ім’я.  Особистий підпис )

До змагань допущено ___________________________________________________________ учасників.

(літерами,    прописом )

Лікар_______________________________            Печатка лікарського закладу

(Прізвище, ініціали. Особистий  підпис )

 

Керівник спортивної  організації, що направляє на змагання

Печатка                               Особистий підпис 

Президент Федерації легкої атлетики області (регіону)

Печатка                                           Особистий підпис 

 

*- Заявочний лист команди без підпису та печатки керівника спортивної організації,     що направляє на змагання, та лікаря  вважається недійсним.

*- Кожний часник  повинен мати один нагрудний номер встановленої форми.

 

12. Підсумкові протоколи.

*- Підсумкові протоколи надаються в електронному вигляді до офісу ФЛАЗО протягом 24 годин після закінчення змагань за адресою :

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . , Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду .

*- У печатному вигляді  (2 екземпл.) протоколи змагань надаються до офсу ФЛАЗО    протягом 5 днів після закінчення останнього дня змагань.

*- Розповсюджені ФЛАЗО підсумкові протоколи змагань у печатному або електронному вигляді є офіційними підсумковими документами змагань.
*-
Підсумкові протоколи підписує Технічний делегат та головний секретар змагань.

*- Представники команд протягом 1-є години після закінчення програми змагань отримують підсумкові лицеві рахунки команд, завірені Технічним делегатом, головним секретарем змагань та печаткою організації, що проводить змагання.

*- Всі робочі протоколи зберігаються за місцем проведення змагань не менше 3-х років.

 

 

 

  1. ВЕСНЯНИЙ ЧЕМПІОНА ОБЛАСТІ З КРОСУ.
    24 березня, Субота.
    Місце проведення : м. Ужгород, Боздошський парк.
    Приймають участь збірні міст та районів області.

Склад команди : 16 учасників  та 2 тренери.

Програма змагань:
Чоловіки ветерани 1971 р.н. і старші  -  4 км (2 чол.)
Жінки ветерани      1976 р.н. і старші. - 1 км (2 чол.)

Чоловіки 1992 – 1972 р.н.                    -  8 км (2 чол.)_                  
Жінки      1992 – 1977 р.н.                   -  4 км (2 чол.)

Юніори   1993 – 1994 р.н.                    -  3 км (2 чол.)

Юніорки 1993 – 1994 р.н.                    -  2 км (2 чол.)

Юнаки    1995 – 1996 р.н.                    -  3 км (2 чол.)

Дівчата   1995 – 1996 р.н.                    -  2 км (2 чол.)

 

Кожен учасник має право взяти участь у одному виді програми.

До командного заліку зараховуються 16 результатів згідно таблиці.

 

2. Чемпіонат області серед ДЮСШ 1995-96 р.н. та 1997 і молодше.

12 квітня Четвер.

Місце проведення :  м. Мукачево, стадіон СОК ДЮСШ.
Приймають участь збірні ДЮСШ. У районах, де відсутні відділення легкої атлетики, допускається збірна району.
Склад команди: 20 чоловік незалежно від статі та 1 тренер, 1 представник.
Програма змагань :

юнаки:    100 м, 200 м, 400 м, 800 м, 1500 м, 3000 м, 110 м з/б, 400 м з/ б
(молодші- 300м з/б), довжина, потрійний, штовхання ядра, спис,с/х 5 км,
естафета     100м+200м+300м+400м.

дівчата:   100 м, 200 м, 400 м, 800 м, 1500 м, 100 м з/б,  довжина, 400 м з/ б
(молодші- 300м з/б,потрійний, штовхання ядра, спис, с/х 3,
естафета 100м+200м+300м+400м
Кожен спортсмен може виступати у двох видах  та естафеті (крім бігу  800м, 1500м, 3000м, с/х. На кожний вид — необмежена кількість учасників. В залік зараховується один результат від учасника та естафета.

У командний залік зараховуються 20 кращих результатів спортсменів та дві естафети. В старшій віковій групі залік – при умові виконання I юнацького розряду, в молодшій віковій групі – при умові виконання II юнацького розряду (естафети – без врахування розряду).

 

3. ОБЛАСНІ ПОРТИВНІ  ІГРИ  ШКОЛЯРІВ юнаки та дівчата 1995-98 р.н.

19 квітня Четвер

Місце проведення : м. Ужгород, стадіон «Авангард»

Приймають участь збірні міст та районів.

Склад команди : 20 учасників незалежно від статі.
Кожний спортсмен  може приймати участь у двох видах програми та естафеті (крім бігу на 800м,1500м,3000м,с/х). До командного заліку зараховується один кращий результат від учасника. На кожний вид можна заявити необмежену кількість  учасників.
Переможці та призери в індивідуальних видах програми нагороджуються при умові виконання ПЕРШОГО юнацького розряду.
Командна першість визначається за таблицею очок по 20 кращим індивідуальних результатах спортсменів за умови виконання Першого юнацького розряду

та 2-х естафет без розряду.

 

 

 

Програма змагань :
юнаки : 100м, 200м, 400м, 800м, 1500м, 3000м, 110м з/б, 400м з/б, стрибки у довжину, стрибки у висоту, потрійний стрибок,штовхання ядра, метання спису, спортивна ходьба 5км, естафета 100м +200м + 300м +400м.

дівчата : 100м, 200м, 400м, 800м, 1500м,  100м з/б, 400м з/б, стрибки у довжину, стрибки у висоту, потрійний стрибок,штовхання ядра, метання спису, спортивна ходьба 5км, естафета 100м +200м + 300м +400м

4. ЧЕМПІОНАТ ОБЛАСТІ 

4-6 травня

Місце проведення : м. Ужгород, стадіон «Авангард».
Приймають участь команди міст, районів, спортивних клубів.
Змагання особисті.  Чоловіки та жінки  1995 р.н. і старші з кваліфікацією не нижче ТРЕТЬОГО розряду.
Програма змагань
чоловіки
- 100м, 200м, 400м, 800м, 1500м, 5000м, 110м з/б, 400м з/б, с/х 10 000м, стрибки у висоту, стрибки у довжину, потрійний стрибок, штовхання ядра, метання спису, естафета 4 х 100м.
жінки : 100м, 200м, 400м, 800м, 1500м, 110м з/б, 400м з/б, с/х 5 000м, стрибки у висоту, стрибки у довжину, потрійний стрибок, штовхання ядра, метання спису, естафета 4 х 100м.

  1. 5. 51-і МІЖНАРОДНІ ЗМАГАННЯ на КУБОК «ДРУЖБА»

4-6 травня

Місце проведення : : м. Ужгород, стадіон «Авангард».

Приймають участь збірні областей України, ФСТ та відомств, УФК, спортклуби, Польща, Угорщина.

Склад команди : необмежений. Змагання особисті.
Кожний учасник має право виступати у необмеженій кількості видів.

Програма змагань :
чоловіки - 100м, 200м, 400м, 800м, 1500м, 5000м, 110м з/б, 400м з/б, с/х 10 000м, стрибки у висоту, стрибки у довжину, потрійний стрибок, штовхання ядра, метання спису, естафета 4 х 100м.
жінки : 100м, 200м, 400м, 800м, 1500м, 110м з/б, 400м з/б, с/х 5 000м, стрибки у висоту, стрибки у довжину, потрійний стрибок, штовхання ядра, метання спису, естафета 4х100м

 

6.   ЮНАЦЬКИЙ КОМАНДНИЙ КУБОК

1 червня

Місце проведення :   м. Чоп, вул.. Миру, 8  Стадіон «Локомотив».

Приймають участь збірні міст та районів.

Загальний склад команди : 32 чол., в т.ч. 2 тренера та 2 судді.

Склад команди : 28 спортсменів (14 юнаків та 14 дівчат) 1997 р.н. та молодші.

Змагання командні.  Командна першість визначається загальною сумою очок
11 залікових результатів (один результат з кожного виду та естафети)
окремо у юнаків, окремо –у дівчат (згідно таблиці нарахування очок).
За відсутність учасника (учасниці) команди на виді –очки не нараховуються (0 очок).
Кожен учасник має право взяти участь у одному виді програми та естафеті.
Для учасників, які не потрапили у склад команди проводяться виставкові забіги (без нагородження).
Програма змагань:
Дівчата: 100м,200м,400м,800м,1500м, естафета 4х100м,стрибки в довжину, потрійний, спортивна ходьба 2км, штовхання ядра (3 кг), спис.
Юнаки: 100м,200м,400м,800м,1500м, естафета  4 х 100м, стрибки в довжину, потрійний, спортивна ходьба 3км, штовхання ядра (4 кг), спис.

 

7.   ЧЕМПІОНАТ ОБЛАСТІ СЕРЕД ДЮСШ
(юнаки та дівчата 1995-96 та 1997- і молодші).
15 вересня

Місце проведення :  м. Ужгород, стадіон «Авангард».
Приймають участь збірні ДЮСШ. У районах, де відсутні відділення легкої атлетики, допускається збірна району
Склад команди :  20 чоловік незалежно від статі та 1 тренер, 1 представник.
Програма змагань :

юнаки:    100 м, 200 м, 400 м, 800 м, 1500 м, 3000 м, 110 м з/б, 400 м з/ б
(молодші- 300м з/б), довжина, потрійний, штовхання ядра, спис,с/х 5 км,
естафета     100м+200м+300м+400м.

дівчата:   100 м, 200 м, 400 м, 800 м, 1500 м, 100 м з/б,  довжина, 400 м з/ б
(молодші- 300м з/б,потрійний, штовхання ядра, спис, с/х 3,
естафета 100м+200м+300м+400м
Кожен спортсмен може виступати у двох видах  та естафеті (крім бігу  800м, 1500м, 3000м, с/х. На кожний вид — необмежена кількість учасників. В залік зараховується один результат від учасника та естафета.

У командний залік зараховуються 20 кращих результатів спортсменів та дві естафети. В старшій віковій групі залік – при умові виконання I юнацького розряду, в молодшій віковій групі – при умові виконання II юнацького розряду (естафети – без врахування розряду).

 

8. КУБОК СК «УЖГОРОД». ПЕРШІСТЬ ОБЛАТІ (юнаки 1996-97 та  1998-99 р.н.)
6-7 жовтня

Приймають участь команди міст, районів, спортклуби, ДЮСШ, закордонні команди згідно запрошення.

Місце проведення :  м. Ужгород, стадіон «Авангард».
Склад команди необмежений. Змагання особисті.

Кожний спортсмен може приймати участь у необмеженій кількості видів.

Програма змагань : -  юнаки   (100 м, 200 м, 400 м, 800м ,стрибки у довжину,  );

-  дівчата  ( 100 м, 200 м 400 м, 800м стрибки у довжину, ядро ).

- естафета  100 м + 200 м +300 м + 400 м
( 100 м –дівчата, 200 м-юнаки, 300 м-дівчата, 400 м-юнаки)

Учасники молодші 2001  р.н. до змагань не допускаються. 

  1. 9. ОСІННІЙ  ЧЕМПІОНАТ ОБЛАСТІ З КРОСУ

20 жовтня

Місце проведення : м. Ужгород, Боздоський парк.
Приймають участь збірні міст та районів області.

Склад команди : 16 учасників  та 2 тренери.

Програма змагань:
Чоловіки ветерани 1971 р.н. і старші  -  4 км (2 чол.)
Жінки ветерани      1976 р.н. і старші. - 1 км (2 чол.)

Чоловіки 1992 – 1972 р.н.                    -  8 км (2 чол.)_                  
Жінки      1992 – 1977 р.н.                   -  4 км (2 чол.)

Юніори   1993 – 1994 р.н.                    -  3 км (2 чол.)

Юніорки 1993 – 1994 р.н.                    -  2 км (2 чол.)

Юнаки    1995 – 1996 р.н.                    -  3 км (2 чол.)

Дівчата   1995 – 1996 р.н.                    -  2 км (2 чол.)

 

Кожен учасник має право взяти участь у одному виді програми.

До командного заліку зараховуються 16 результатів згідно таблиці.

 

 

 

 

 
ГОЛОВНА ПОЛОЖЕННЯ ЗМАГАНЬ ПОЛОЖЕННЯ ЗМАГАНЬ ФЛАЗО 2012

НАШІ ДРУЗІ





 

12527982 1263762256986305 72504454 n
'Flauz' интернет магазин спортивного питания