РЕГЛАМЕНТ про ДСІ кубок "ДРУЖБА 2014

   

                                       

                                     

РЕГЛАМЕНТ   
про
проведення
Дитячих спортивних  ігор Кубок
 «Дружба»

 

 1. Регламент  проведення Дитячих спортивних ігор  Кубок “Дружба"                               

      (далі -регламент) складено на підставі:

Положення про Державну службу молоді та спорту України, затвердженого Указом Президента України від 31 травня 2011            року №636/2011.

Статутів та Регламентів Міжнародної Асоціації легкоатлетичних федерацій (далі- ІААФ), Європейської Асоціації легкої атлетики (далі-ЄАА), Федерації легкої атлетики України (далі - ФЛАУ).

Правил змагань з легкої атлетики, затверджених конгресом  ІААФ 2011 року.

 

2. Змагання за регламентом спрямовані на вирішення наступних завдань:

-    розвиток легкоатлетичного спорту в Україні та Закарпатській області;

-          відбір кандидатів до збірної команди України та області;

-          зміцнення інтернаціональної дружби між містами та прикордонними областями.

 

3.Місця і терміни проведення змагань.

    м. Ужгород. Дата 1 - 2 травня 2014 р. Стадіон Авангард

    День приїзду є офіційним днем змагань.    День приїзду 30 квітня 2014 р.

 

4.Керівництво проведенням змагань.

    Загальне керівництво підготовкою та проведенням змагань здійснює управління у справах молоді та спорту облдержадміністрації спільно з обласним управлінням з фізвиховання та спорту МОН України, обласним відділенням НОК України та Ужгородським міськвиконкомом.

    Безпосереднє проведення покладається на суддівську  колегію, затверджену федерацією легкої атлетики Закарпатської області.

 

5. Учасники змагань.

     У змаганнях приймають участь збірні команди міст України, Європи та Закарпатської області за запрошенням.

    Склад команд не обмежений,

   До участі у змаганнях допускаються юнаки та дівчата 1999 -2000 р.н. та молодші.  Кожний учасник має право виступати у 2-х видах програми та естафеті.

 

6. Характер заходу.

    Змагання особисто-командні.

 

7. Програма змагань.

Дівчата : біг 100м, 200м, 400м, 800м, 1 500 м,  естафета 100м+200м+300м+400м, стрибки у довжину, стрибки у висоту,  спортивна ходьба 3 км, метання спису, штовхання ядра.

   Юнаки : біг 100м, 200м,  400м, 800м, 1 500м,  естафета 100м+200м+300м+400м,   стрибки у довжину,  стрибки у висоту, спортивна ходьба 3 км,  метання спису,    штовхання ядра.

 

8.Безпека та підготовка місць проведення заходу.

  Безпека та підготовка місць проведення  змагань  здійснюється організаторами заходу згідно міжнародних      правил ІААФ.

 

      9. Умови визначення першості та нагородження переможців.

  Командна першість визначається загальною сумою очок 20 залікових результатів кожної команди.

У естафетному бігу  команда отримує очки відповідно до зайнятого  місця (додатково до визначеної кількості заліків). На кожну дисципліну програми можна заявляти необмежене число учасників (в окремих  дисциплінах естафетного бігу бере участь одна  команда від одного регіону). Кожен учасник має право брати участь у 2-х видах  програми. До командного заліку враховуються  два його кращі результати та один кращий результат у естафетному бігу.

Відповідальність за стан здоров’я учасників змагань несуть медичні установи за місцем проживання, які дали дозвіл спортсменам для участі у змаганнях, а також організації, які направляють команди чи окремих спортсменів на змагання.

Кожний учасник повинен мати страхування на термін проведення змагань.

 

Таблиця нарахування очок до командного заліку при проведенні змагань (згідно затвердженої таблиці)

 

       Дитячий Спортивний

           Кубок «Дружба»                      

 1 місце - 100

2 місце - 80

3 місце - 70

4 місце – 60

5 місце – 50

6 місце – 40

7 місце – 30

8 місце – 25

9 місце – 20

10 місце – 15

11 місце – 10

 12 місце - 5


 Команди, які посіли 1-е; 2-е; 3-є місця, нагороджуються  кубками.

 Переможці та призери в особистому заліку нагороджуються грамотами та медалями.

          

  Спеціальні призи :  

            - приз ім. С. Операйла за абсолютно кращий результат встановлюється обласним управлінням з фізвиховання та спорту МОН України;          

            - приз ім. І. Тер-Ованесяна переможцю у стрибках у довжину серед чоловіків встановлюється Товариством вірменської культури Закарпаття;

            - приз ім.  Анатолія  Редька переможцю з бігу на 100 м серед чоловіків встановлюється облрадою СТП «Спартак»;

           

             10. Умови фінансування заходу та матеріального забезпечення учасників.

        Управління у справах  молоді та спорту  Закарпатської облдержадміністрації несе витрати на  оплату добових, розміщенню та харчуванню  приїжджих суддів, харчуванню місцевих суддів, оплаті послуг по підготовці та оформлення місць змагань, послуги фотофінішу, друковану продукцію, озвучення,  афіші та програмки, стартові номери.

      Ужгородський міськвиконком забезпечує  нагородження переможців та призерів грамотами і медалями, нагородження команд кубками,  забезпечує культурну програму  на відкритті змагань.

     Обласне управління з фізичного виховання та спорту МОН України надає транспорт для зустрічі команд, приміщення для роботи мандатної комісії  і судколегі, приз ім.. С.Операйла..

      Закарпатське обласне відділення НОК України несе витрати  проведенню прес-конференції, розміщенню та харчуванню  почесних гостей федерації легкої атлетики України ..

         Федерація легкої атлетики Закарпатської області несе витрати на розмноження матеріалів змагань, канцтовари, виготовлення банеру та  стартових номерів,  бейджики.

         Футбольний клуб «Говерла» надає та  готує стадіон «Авангард».

          Витрати по відрядженню приїжджих команд України за рахунок організацій, які відряджають.

 

11. Термін та умови подання заявок.

 

До 1 березня 2014 року  команди-учасники надсилають електронною поштою до оргкомітету змагань інформацію  про кількісний склад учасників (юнаки, дівчата, тренери, представники).
- До 1 квітня 2014 року
команди-учасники надсилають електронною поштою до оргкомітету змагань попередню заявку    нижчезазначеного  зразку.
Кінцева
заявка надсилається електронною поштою до Оргкомітету змагань  
до 25 квітня 2014 року.

· Приїзд представників команд –  30 квітня.

 (відрядження  представників команд - за рахунок організацій, що відряджають).   Представники команд надають до мандатної комісії   оригінал заявки та  ксерокопії свідоцтв про народження.        
У день приїзду мандатна комісія працює з 12.00 до 15.00 лише для  остаточних уточнень заявок.

   Дозаявки, перезаявки, додаткові заявки на інші дисципліни програми  після 16.00 годин дня приїзду не приймаються. Можлива відмова від участі у відповідній дисципліні (корекція стартового протоколу) за умови попередньої письмової заяви від офіційного представника команди за 24 години до початку змагання.

     Технічна нарада проводитиметься о 17.00.

          Контакти  відділу організації та проведення змагань  :

          е-mail:    Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

 

12.  Заявочний  лист (заявка).

Форма заявочного листа (заявки):

Логотип спортивної організації

Назва, дата, місце проведення  змагання   

Команда:  місто, область, країна

 

Прізвище, ім’я

спортсмена

Дата

народження

Дисципліна програ­ми

Кращий

результ.

 2013 р.

Розряд

ФСТ

 

ДЮСШ

СДЮШОР

 

УОР,

УФК

ШВСМ

Прізвищ.

ініціали тренера

Віза лікаря

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

До змагань допущено …………………………………………………………………………………………………учасників.

                                                                     (літерами,    прописом )

Лікар_______________________________            Печатка лікарського закладу

               (Прізвище, ініціали. Особистий  підпис )

Керівник спортивної  організації, що направляє на змагання  (міський відділ ФК і спорту)

Печатка                               Особистий підпис

 

 

 

    
     Кожному учаснику видається спеціальний стартовий номер.

.

13. Підсумкові протоколи.

•        Підсумкові протоколи змагань протягом 3-х днів після закінчення останнього дня змагань висвітлюються на сайті ФЛАЗО  www. flauz.uz.ua

            Розповсюджені на сайті  підсумкові протоколи змагань  електронному вигляді є офіційними підсумковими документами змагань.

•        Підсумкові протоколи підписує технічний делегат та головний секретар змагань. 

•        Представники команд протягом 2-х годин після закінчення програми змагань отримують підсумкові особисті рахунки команд, завірені технічним делегатом, головним секретарем змагань та печаткою  ФЛАЗО  а також  (за бажанням офіційного представника команди) повний підсумковий протокол змагань у електронному вигляді. 

14. Звіт про змагання.

•        За підсумками змагання Техделегат складає звіт про підготовку та проведення змагання та направляє його до офісу ФЛАУ протягом 3 днів після закінчення останнього дня змагання.

15. Зміни та доповнення до регламенту.

•        У випадках будь-яких змін і доповнень до регламентів організаціям, які братимуть участь у змаганнях,  будуть  надіслані відповідні повідомлення. 

·        Контакти: : Коломоєць Анатолій Іванович , тел.  +380 509773619,
                       
anatoliy.kolomoyets@gmail.com

 

                              www.flauz.uz.
Регламент є офіційним викликом на змагання

 
ГОЛОВНА НОВИНИ новини РЕГЛАМЕНТ про ДСІ кубок "ДРУЖБА 2014
'Flauz' интернет магазин спортивного питания