Кубок України - Кубок "Карпат зі спортивної ходьби

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

 

ПРО ПРОВЕДЕННЯ КУБКА УКРАЇНИ З ЛЕГКОЇ АТЛЕТИКИ , ЗМАГАНЬ ЗА УЧАСТЮ ЗАРУБІЖНИХ СПОРТСМЕНІВ "КУБОК КАРПАТ" ЗІ СПОРТИВНОЇ ХОДЬБИ НА 10000 М

 

  • Положення про проведення Кубка України з легкої атлетики,змагань за участю зарубіжних спортсменів "Кубок Карпат" зі спортивної ходьби на 10000 м (далі – Положення) складено на підставі:
  • Положення про Державну службу молоді та спорту України (далі Держмолодьспорт), затвердженого Указом Президента України від 31 травня 2011 року №636/2011;
  • Статутів та Регламентів Міжнародної Асоціації легкоатлетичних федерацій (далі -  ІААФ), Європейської Асоціації легкої атлетики (далі – ЄАА), Федерації легкої атлетики України (далі – ФЛАУ);
  • Правил змагань з легкої атлетики, затверджених ом 11 року.

 

1.  Змагання спрямовані на вирішення наступних завдань:

  • подальший розвиток легкої атлетики в державі і залучення населення, в першу чергу учнівської молоді, до регулярних занять легкою атлетикою;
  • виявлення  та відбір  кращих спортсменів до складу збірних команд України для участі у міжнародних змаганнях;
  • посилення пропаганди легкої атлетики, як важливого засобу виховання здорового способу життя;

 

2. Керівництво проведенням змагань.

  • Контроль за проведенням змагань та виконанням відповідних бюджетних призначень здійснює Держмолодьспорт.
  • ФЛАУ  призначає керівні органи змагань, здійснює допуск учасників,  проводить змагання у відповідності до вимог ІААФ.
  • Безпосереднє проведення змагань здійснює орган виконавчої влади в галузі фізичної культури та спорту Закарпатської області, спільно з місцевою регіональною федерацією. Вищезазначені організації виконують підготовчу роботу з організації та проведення змагань, прийому та розміщення учасників, ведуть розрахунки з витрат, пов’язаних з проведенням змагань,  забезпечують поточні потреби учасників та офіційних осіб змагань.
  • Безпосередній контроль, відповідальність за підготовку й проведення змагань, за дотримання Правил ІААФ на змаганнях, а також за звітність покладається на Технічного і Організаційного делегатів та Керівника змагань, призначених на кожне змагання Виконавчим комітетом ФЛАУ та наказом Держмолодьспорту України.

 

3.  Місце та термін проведення змагань.

 31 жовтня 02 листопада 2012 року, м. Мукачево (Закарпатська обл.). День приїзду 31 жовтня.

 

4.  Учасники змагань. Програма. Визначення особистої  і командної першості.

  • До участі у змаганнях допускаються команди АР Крим, областей  України, м. Києва,                   м. Севастополь.
  • Чисельний склад команди та число учасників на кожній дистанції необмежене.
  • Кількість залікових результатів для  команди – 12 (не більше, як 2 заліка у кожній віковій дисципліні).

 

Таблиця нарахування очок до командного заліку:

 

Юнаки

Юніори

Дорослі та молодь

 

 

 

13

25

50

11

20

40

10

18

35

9

13

30

8

10

25

7

9

20

6

8

15

5

7

10

4

5

8

3

4

5

2

3

3

1

2

2

 

  • Учасники стартують тільки у своїх вікових категоріях.
  • Програма змагань:
  • 10000 м – чоловіки, жінки, юніори, юніорки, юнаки старшого віку
  • 5000  м - дівчата старшого віку, юнаки молодшого віку
  • 3000 м – дівчата молодшого віку
  • У змаганнях з особистої першості, згідно з Конституцією ІААФ,  можуть брати участь іноземні спортсмени.
  • Консолідований залік застосовується згідно „Порядку встановлення консолідованого заліку організаціям фізкультурно-спортивної спрямованості”, затвердженого Міністерством 14.03.2006 р., наказ №753, який зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.08.2006 за №940/12814.
  • Відповідальність за стан здоров’я учасників змагань несуть медичні установи за місцем проживання, які дали дозвіл спортсменам для участі у змаганнях, а також організації, які направляють команди чи окремих спортсменів на змагання.

 

  5. Допінг-контроль

  • На всіх змаганнях, згідно графіку роботи Національного Антідопінгового Центру, здійснюється допінг-контроль. Учасники, яким  буде вручено повідомлення для проходження допінг-контролю, протягом 1 години з моменту вручення повідомлення повинні прибути в допінгову комісію змагань.
  • Організаторам змагань для офіцерів допінг-контролю слід забронювати у готелі окремі номери (розміщення офіцерів разом зі спортсменами чи тренерами забороняється).
  • Пункт допінг-контролю має бути чітко позначеним відповідною вивіскою і складатися з кімнат для очікування, робочого приміщення офіцерів та туалетів.
  • Розташування – в місці проведення змагань (в одній будівлі).
  • У пункті обов’язково повинні бути столи, стільці, морозильна камера, холодильник, питна вода для спортсменів (1.5 л на людину).
  • Офіцери отримують окремий ключ, а на час їх відсутності вхід до приміщення пломбується.
  • У період проведення змагань вхід до пункту допінг-контролю стороннім особам заборонено.
  • На час проведення змагань оргкомітет повинен надавати допінг-офіцерам помічників не менше 2 чол. (різностатевих, віком не менше 18 років) для супроводження спортсменів до пункту допінг-контролю.

 

6. Нагородження.

  • Команди, які посіли 1-е; 2-е; 3-є місця нагороджуються Кубками та дипломами Держмолодьспорту.
  • Учасники, які посіли 1-е місце у кожній спортивній дисципліні, нагороджуються Кубками та дипломами Держмолодьспорту, 2-е; 3-є місця – дипломами Держмолодьспорту.

 

8.  Фінансові умови участі у змаганнях.

 Витрати щодо матеріального забезпечення спортивних заходів несуть:

  • З підготовки й проведення змагань, передбачених у календарному плані, у тому числі витрати за оренду спортінвентаря та обладнання, оплата суддівства, відрядження суддів (проїзд до місця проведення змагань і місця проживання, добові в дорозі, розміщення в готелях, харчування), нагородження переможців та призерів змагань, медичне забезпечення, автотранспортні послуги, виготовлення афіши, придбання канцтоварів - Держмолодьспорт в межах відповідного бюджетного призначення за окремими кошторисами.
  • З відрядження учасників, тренерів і представників (керівників) команд на змагання  (проїзд до місця змагань і місця проживання, добові в дорозі і харчування в дні змагань), а також розміщення в готелях учасників  – структурні підрозділи з фізичної культури та спорту            АР Крим, облдержадміністрацій, м. м. Києва та Севастополя, або інші організації, що направляють команди чи окремих спортсменів на змагання.
  • З забезпечення суддівства змагань (підготовка, відбір, призначення суддів відповідних кваліфікаційних категорій), програмного забезпечення обробки результатів змагань, технічного забезпечення «он-лайн» (в режимі реального часу) випуску підсумкової  інформації про змагання, розміщення інформації про змагання на сайті ФЛАУ та електронних поштових адресах міжнародної спортивної статистики - Федерація легкої атлетики України.
  • Положення про змагання є офіційним запрошенням-викликом відповідним спортивним організаціям для участі у змаганнях.

 

9.     Термін та умови подання заявок.

  • За  10 днів до терміну проведення кожного змагання, визначеного Календарем, команди-учасники надсилають електронною поштою до оргкомітету змагань   попередню заявку, згідно  нижчезазначеного  зразку,  а також інформацію  про чисельний склад учасників (жінок, чоловіків, тренерів, інших осіб.). Фінішна заявка надсилається електронною поштою до оргкомітету змагань за 3 дні до початку змагань.
  • Мандатна комісія починає роботу за дві доби до початку змагань (з 10.00 до 14.00). Приїзд представників команд -  за дві доби  до початку змагань   (відрядження  представників команд -  за рахунок відряджаючих організацій). Представники команд надають до мандатної комісії   оригінал заявки,  ксерокопії паспортів  (свідоцтв про народження) та індивідуальні страхові поліси спортсменів;
  • У день приїзду мандатна комісія працює з 10.00 до 14.00 лише для  остаточних уточнень заявок.
  • Дозаявки, перезаявки, додаткові заявки на інші дісципліни програми  після 14.00 годин дня приїзду не приймаються.
  • Технічна нарада проводитиметься о 17.00.
  • Допуск  команд, які не надіслали попередню або фінішну заявки дозволяється лише за умови надання офіційних листів від керівника спортивної організації, що направляє на змагання

 

10Заявочний  лист (заявка).

Форма заявочного листа (заявки):

 

Логотип спортивної організації

Назва, дата, місце проведення  змагання   

Команда:  область ( регіон), ФСТ, ДЮСШ,СДЮШОР,УФК, УОР, ШВСМ

 

Старт.

номер

учасника

Прізвище, ім’я

спортсмена

Дата

народження

Вид програ­ми

Розряд

ФСТ

 

ДЮСШ

СДЮШОР

 

УОР,

УФК

ШВСМ

Прізвищ.

ініціали тренера

Віза лікаря

 

 

Кольори спортивної форми команди : майка –                                  труси –

Представник команди          

Тренери .................................................................................................................................................................................

(прізвище, ім’я.  Особистий підпис )

До змагань допущено ___________________________________________________________ учасників.

(літерами,    прописом )

Лікар_______________________________            Печатка лікарського закладу

                (Прізвище, ініціали. Особистий  підпис )

 

Керівник спортивної  організації, що направляє на змагання

 

Печатка                               Особистий підпис

Президент Федерації легкої атлетики області (регіону)

Печатка                                           Особистий підпис

 

  • Заявочний лист команди без підпису керівника регіональної федерації,  керівника спортивної організації, що направляє на змагання та печаток зазначених організацій вважається недійсним.
  • Внесення у заявку стартового  номера учасника  – обов’язкове.
  • У відповідності до Правил ІААФ (Правило 143.7, 143.8, 143.9) кожний учасник повинен мати стартових номера, відповідно заявочного листа.

 

12. Підсумкові протоколи.

  • Підсумкові протоколи змагань надаються у електронному вигляді  до офісу ФЛАУ протягом 3 годин після закінчення змагань за адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду . У печатному вигляді (3 екземпл.)  надаються  до Держмолодьспорту та офісу федерації легкої атлетики України протягом 3 днів після закінчення останнього дня змагання. Розповсюджені ФЛАУ підсумкові протоколи змагань  у печатному або   електронному вигляді є офіційними підсумковими документами змагань.
  • Результати змагань надаються офіційним  статистикам  ЄАА, ІААФ протягом 3 днів.
  • Підсумкові протоколи підписує технічний делегат та головний секретар змагань. 
  • Представники команд протягом 2-х годин після закінчення програми змагань отримують підсумкові лицеві рахунки команд, завірені технічним делегатом, головним секретарем змагань та печаткою організації, що проводить змагання, а також повний підсумковий протокол змагань у електронному вигляді
  • Всі робочі протоколи зберігаються за місцем проведення змагання не менше 3 років.

 

11. Звіт про змагання.

  • За підсумками змагання техделегат та оргделегат складають звіт про підготовку та проведення змагання та направляють його до Держмолодьспорту та офісу ФЛАУ протягом 3 днів після закінчення останнього дня змагання:

 

12.  Контакти.

  • Оргделегат: Андрущенко Юрій Миколайович, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду тел. 044 2891143. Оргкомітет Кубку України Будкевич Генадій Борисович, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду , тел.дом. 03131 54743. Заявки на участь у Кубку України надсилати: dyussh@mk.uz.ua, тел.: 095 207 32 62

Контакти  відділу організації та проведення змагань ФЛАУ: Київ, вул. Бориса Гмирі, буд. 2.  Телефон/факс: (044) 220 20 85;  220 20 86.

 

 

 

Розклад змагань

 Кубок України з легкої атлетики  – «Кубок Карпат»

зі спортивної ходьби на 10000 м

1-2 листопада 2012року                      стадіон СОК ДЮСШ                         м.Мукачево

01 листопада 2012 року

1000           с/х 10 000 м     жінки

1100           с/х 10 000 м  юніорки 1993 – 1994 р.н.

1200           с/х 10 000 м  юнаки    1995 – 1996 р.н.

1300           с/х   5 000 м  юнаки    1997 – 1998р.н.

1340           с/х   5 000 м  дівчата  1995 – 1996 р.н.

1420           с/х   3 000 м  дівчата  1997 – 1998 р.н.

 

02 листопада 2012 року

1000           с/х 10 000 м     чоловіки

1100           с/х 10 000 м     юніори  1993 – 1994

1200           с/х 2000 м юнаки, дівчата 2001 р.н. і молодше

1220           с/х 3000 м         юнаки 1999 –2000р.н.

1245           с/х 3000 м         дівчата 1999 –2000р.н.

1330  Нагородження, закриття змагань

 
ГОЛОВНА НОВИНИ новини Кубок України - Кубок "Карпат зі спортивної ходьби
'Flauz' интернет магазин спортивного питания